POLÍTICA DE PRIVACITAT

La present Política de Privacitat estableix els termes en què la Fundació Rafael Panasachs fa servir i protegeix la informació que és proporcionada pels seus usuaris en el moment d’utilitzar el seu lloc web. La Fundació Rafael Panasachs està compromesa amb la seguretat de les dades dels seus usuaris. Quan li demanem d’omplir els camps d’informació personal amb la que vostè pot ser identificat, ho fem assegurant que la informació només es farà servir d’acord amb els termes d’aquest document. No obstant això, aquesta política de privacitat pot canviar amb el temps o ser actualitzada, pel que li recomanem revisar contínuament aquesta pàgina per assegurar-se que està d’acord amb aquests canvis.

Informació recollida
El nostre lloc web podrà recollir informació personal, per exemple: nom i cognoms, i informació de contacte com la seva adreça de correu electrònic.

Ús de la informació recollida
El nostre lloc web fa servir la informació per tal de proporcionar el millor servei possible, particularment per poder respondre les consultes fetes pels usuaris sobre la nostra Fundació i millorar els nostres serveis.

Galetes
Una galeta es refereix a un fitxer que és enviat amb la finalitat de sol·licitar permís per emmagatzemar-se en el seu ordinador. Aquest fitxer serveix per tenir informació respecte al trànsit web, i també facilita les futures visites a una web recurrent. Una altra funció que tenen les galetes és que amb elles les web poden fer un reconeixement individualment i, per tant, brindar un servei personalitzat a l’usuari. La Fundació Rafael Panasachs no envia galetes ni emmagatzema dades de control sobre l’us que l’usuari fa d’Internet. Això no vol dir, però, que el nostre proveïdor d’Internet no ho pugui fer sota la seva responsabilitat.

Enllaços a tercers
Aquest lloc web conté enllaços a altres llocs que poden ser del vostre interès. Una vegada que vostè faci clic en aquests enllaços i abandoni la nostra web, ja no tenim control sobre al lloc al qual és redirigit i, per tant, no som responsables dels termes sobre privacitat ni de la protecció de les seves dades en aquests altres llocs tercers. Aquests llocs estan subjectes a les seves pròpies polítiques de privacitat per la qual cosa és recomanable que les consulti per confirmar que vostè hi està d’acord.

Control de la seva informació personal
En qualsevol moment vostè pot restringir la recopilació o l’ús de la informació personal que és proporcionada al nostre lloc web. És per això que li facilitem de manera fàcilment visible les nostres dades de contacte.

La Fundació Rafael Panasachs no vendrà, cedirà o distribuirà la informació personal que sigui recopilada, llevat que aquesta sigui requerida per ordre judicial.

La Fundació Rafael Panasachs es reserva el dret de canviar els termes de la present Política de Privacitat en qualsevol moment amb la finalitat d’ajustar-la als canvis normatius o legislatius que puguin produir-se en el futur.